zondag 17 februari 2013

Mijnvermogen.blogspot.nl



Mijn naam is Juul Dijkhuis. Ik ben fulltime financieel redacteur/blogger. Ik beheer vier financiële blogs en Mijnvermogen.blogspot is mijn nieuwste aanwinst.

Na achttien jaar in de financiële dienstverlening te hebben gewerkt, vond ik het tijd om het roer om te gooien. Sinds 1 januari 2013 ben ik fulltime freelance financieel redacteur. Mijn ervaring zet ik nu in om in teksten een stukje kennis over te dragen en om anderzijds een kritische noot te plaatsen bij nieuwsfeiten.

Wat kunt u verwachten op deze blog?
Op deze blog zal ik berichten schrijven die inhaken op het nieuws en daar zal ik een mening in gaan verwerken. Ik zal mij met name richten op geldzaken die de particuliere consument raken en de huizenmarkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten